Hiermee maken we impact.

Wij zijn een performance marketing bureau met een sterke focus op Advertising en Analytics & Automation als specialisaties. Met deze kennis en een aanpak die bij je past genereren we kwalitatief bezoek naar jouw website. We beginnen onderaan de funnel en werken onze weg omhoog richting incrementele groei. 

Afhankelijk van jouw situatie bepalen we de juiste afstemming tussen strategische, tactische en operationele ondersteuning. Heb je wel de ambitie om het zelf te doen maar nog niet de skills in huis? Dan leren we het je!

Bekijk hieronder al onze performance marketing diensten. Heb je een vraag over een specifieke dienst? Neem dan contact op, we vertellen je er graag meer over.

Onderstaand vind je overzicht van al onze diensten. We hebben deze onderverdeeld in de bovenstaande categorieën. Indien wenselijk, kan je deze als filter gebruiken.

block

API koppelingen

API koppelingen gebruikten we om koppelingen tussen systemen tot stand te brengen, logica aan te brengen in datasets of terugkerende handelingen te automatiseren. Waardevol voor uitgebreide rapportages en analyses.

block

Strategie

Op zoek naar een strategische partner voor je online marketing strategie? Aan de hand van onze analytische insteek helpen we je een plan op te stellen dat aansluit op jouw huidige situatie performance en toekomstige doelstellingen.

block

Rapportage & Dashboards

Optimalisatie begint bij inzicht. Deze inzichten halen we uit overzichtelijke rapportages of dashboards, gebaseerd op heldere KPI’s. De kunst hierbij zit ‘m in de eenvoud. Want uit begrijpelijke rapportages en dashboards haal je nu eenmaal sneller een goed inzicht.

block

Website optimalisatie

Conversie optimalisatie (CRO) is een goede manier om meer omzet uit bestaande bezoekers te halen. Omzetgroei kun je realiseren door meer verkeer in te kopen, maar ook door de pijnpunten van je website in kaart te brengen en deze te verbeteren.

block

Custom Attributie pixel

De rode draad door alles wat we doen. Door realtime de waardes van alle marketingactiviteiten inzichtelijk te maken, weten we de optimale inzet van elk kanaal.

block

Display & video adverteren

Vergroot je bereik en stimuleer de klantreis van jouw doelgroep door te adverteren met spraakmakende visuele ads. Met de inzet van video-, dynamische- en/of rich media banners bereiken we gebruikers in verschillende fases van de customer journey en optimaliseren we op verschillende KPI’s.

block

Social media adverteren

Social media advertising kenmerkt zich door haar veelzijdigheid, en biedt daardoor mogelijkheden voor iedere fase van de customer journey van jouw doelgroep. Wij helpen onze klanten optimaal gebruik te maken van de schat aan beschikbare profiel- en gedragsdata binnen Facebook, Instagram, LinkedIn, etc.

block

Marketplaces

Onmisbaar voor de webshop van morgen. Amazon, bol.com en beslist passen ongetwijfeld binnen jouw E-commerce strategie. Wij helpen je met de integratie, optimalisatie en automatisering van je marketplace inzet.

block

Interim & detachering

Op zoek naar een digitale marketeer die jouw online strategie neerzet? Of heb je wel de plannen, maar niet de uitvoerende specialisten? Wij helpen je (tijdelijk) met de uitvoering van de benodigde werkzaamheden.

block

Google Analytics

De data die je tot je beschikking hebt effectief inzetten. Eerst zorgen we er voor dat de data waar we naar kijken zuiver is, pas dan gaan we aan de slag. We werken altijd toe naar een eenvoudige opstelling waarmee we bezoekers waarderen en categoriseren, dit geeft overzicht en is op deze manier direct inzetbaar. Inzetbaar voor betere optimalisatie van je campagnes, maar ook voor rapportages die eenvoudig te begrijpen zijn.

block

Google Tag Manager

Middels scripts en tags meten we essentiële website en campagne data die we nodig hebben. Met Google Tag Manager houden we het plaatsen en beheren van scripts en tags zo simpel mogelijk.

block

Attributie

Alles wat we doen begint met attributie. Door de waarde van elk bezoek inzichtelijk te maken, weten we waar de volgende marketing euro aan besteed moet worden. We gebruiken hiervoor onze eigen attributie pixel. Deze berekent op basis van historische analytics data de waarde van elk bezoek.

block

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Optimaliseer je zichtbaarheid binnen zoekmachines. Samen met jou gaan we op zoek naar de ideale verbinding van jouw organische vindbaarheid en andere online kanalen. Vrijwel altijd aan de hand van situatieanalyses, indien nodig nemen we uitvoerende werkzaamheden uit handen.

block

Zoekmachine adverteren (SEA)

Bereik jouw doelgroep binnen de zoekmachines met effectieve SEA campagnes. Met onze analytische insteek betalen we enkel voor bezoekers die daadwerkelijk waarde opleveren. Met onze specialistische aanpak kijken we naar de optimale balans tussen organisch en betaald bezoek.

block

Feed management

Schaalbare advertentie campagnes worden gevoed met website- en productfeeds. Voor een relevante en geautomatiseerde campagne is de kwaliteit van jouw feed dus essentieel. Wij helpen je met het opzetten, optimaliseren en implementeren van jouw feed.

block

Rules, scripts & alerts

Zoveel mogelijk automatiseren dus, dat is waar we van houden. Deze oplossingen schrijven we zo nodig zelf, en daarmee sluiten ze naadloos aan op de campagnes van onze klanten.

Analytics intro

Rapportage & dashboards

Optimalisatie begint bij inzicht. Deze inzichten halen we uit overzichtelijke rapportages of dashboards, gebaseerd op heldere KPI’s. De kunst hierbij zit ‘em in de eenvoud. Want uit begrijpelijke rapportages en dashboards haal je nu eenmaal sneller een goed inzicht.

Google Analytics

De data die je tot je beschikking hebt effectief inzetten. Eerst zorgen we er voor dat de data waar we naar kijken zuiver is, pas dan gaan we aan de slag. We werken altijd toe naar een eenvoudige opstelling waarmee we bezoekers waarderen en categoriseren, dit geeft overzicht en is op deze manier direct inzetbaar. Inzetbaar voor betere optimalisatie van je campagnes, maar ook voor rapportages die eenvoudig te begrijpen zijn.

Google Tag Manager

Middels scripts en tags meten we essentiële website en campagne data die we nodig hebben. Met Google Tag Manager houden we het plaatsen en beheren van scripts en tags zo simpel mogelijk.

Website optimalisatie

Conversie optimalisatie (CRO) is een goede manier om meer omzet uit bestaande bezoekers te halen. Omzetgroei kun je realiseren door meer verkeer in te kopen, maar dat kan ook door de pijnpunten van je website op te sporen en deze vervolgens te verbeteren. Door de prestaties van je website in kaart te brengen en verschillende pagina varianten te testen, achterhaal je welke criteria belangrijk zijn voor jouw bezoekers.

Attributie

Alles wat we doen begint met attributie. Door de waarde van elk bezoek inzichtelijk te maken, weten we waar de volgende marketing euro aan besteed moet worden. We gebruiken hiervoor onze eigen attributie pixel. Deze berekent op basis van historische analytics data de waarde van elk bezoek.

Traffic intro

Social media adverteren

Social media advertising kenmerkt zich door haar veelzijdigheid, en biedt daardoor mogelijkheden voor iedere fase van de customer journey van jouw doelgroep. Wij helpen onze klanten optimaal gebruik te maken van de schat aan beschikbare profiel- en gedragsdata binnen Facebook, Instagram, LinkedIn, etc.

Zoekmachine Optimalisatie (SEO)

Optimaliseer je zichtbaarheid binnen zoekmachines. Samen met jou gaan we op zoek naar de ideale verbinding van jouw organische vindbaarheid en andere online kanalen. Vrijwel altijd aan de hand van situatieanalyses, indien nodig nemen we uitvoerende werkzaamheden uit handen.

Zoekmachine adverteren (SEA)

Bereik jouw doelgroep binnen de zoekmachines met effectieve SEA campagnes. Met onze analytische insteek betalen we enkel voor bezoekers die daadwerkelijk waarde opleveren. Met onze specialistische aanpak kijken we naar de optimale balans tussen organisch en betaald bezoek.

Display & Video Adverteren

Vergroot je bereik en stimuleer de klantreis van jouw doelgroep door te adverteren met spraakmakende visuele ads. Met de inzet van video-, dynamische- en/of rich media banners bereiken we gebruikers in verschillende fases van de customer journey en optimaliseren we op verschillende KPI’s.

Marketplaces

Onmisbaar voor de webshop van morgen. Platformen zoals Amazon, bol.com en Beslist.nl passen ongetwijfeld binnen jouw E-commerce strategie. Wij helpen je met de integratie, optimalisatie en automatisering van je marketplace inzet.

Automation intro

API koppelingen

API koppelingen gebruikten we om koppelingen tussen systemen tot stand te brengen, logica aan te brengen in datasets of terugkerende handelingen te automatiseren. Waardevol voor uitgebreide rapportages en analyses, of voor een koppeling met een ERP systeem bijvoorbeeld.

Rules, scripts & alerts

Zoveel mogelijk automatiseren dus, dat is waar we van houden. Deze oplossingen schrijven we zo nodig zelf, en daarmee sluiten ze naadloos aan op de campagnes van onze klanten.

Feed management

Schaalbare advertentie campagnes worden gevoed met website- en productfeeds. Voor een relevante en geautomatiseerde campagne is de kwaliteit van jouw feed dus essentieel. Wij helpen je met het opzetten, optimaliseren en implementeren van jouw feed.

Attributie Pixel

Real time sturen op kostenefficiëntie en volume van campagnes, dat is ons doel. Met onze eigen ontwikkelde attributie pixel zijn we weer een stapje dichterbij om dat te bereiken. Met behulp van deze pixel meten we al het websitegedrag dat bijdraagt aan een conversie. Deze inzichten zijn essentieel om marketingkanalen en onderliggende dimensies te kunnen waarderen en optimaliseren.

Wil je meer weten?

Vincent kan je alles vertellen over onze diensten en wat dit voor onze klanten heeft betekend.
Meer weten?
Neem contactop met Vincent. Hij kan je alles vertellen over onze diensten wat dit voor onze klanten heeft betekend.
© 2020 PaperDigits
Cookiebeleid